Tisdag 28:e Augusti

Det var lugnt på jobbet idag. Jämfört med igår när vi hade 75 baguetter att laga så var det idag bara 12!
 
Kolla in det grymma antalet baguetter
 
Klockan 12 åkte jag till stan för att köra andraskedet, sista körlektionen. Nu är det färdigt! Grymt skönt. Jag var klar vid 2.
Nu till dagens absoluta höjdpunkt! Hia och Jag har fått provjobben på Siuox City!!! Så glad så jag spricker :D Måste träffa Hia ikv och höra allt vad han sa när han ringde och bekräftade det. Fy fan vilken lättnad. Nu får vi hoppas på att vi sköter oss när vi är där så vi får fortsätta :)
Före jag åker till Hia ska jag via Avancia på ett spinningpass. KAN INTE VÄNTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0