Storstädning

Såhär duktig som jag har varit idag har jag nog fan aldrig varit! Jag kom hem fårn jobb halv 12. Då satte jag igång med storstädning. Jag KRÖP på toagolvet med en svamp för att få bort all smuts i hörnen. Skrubbade hela duschen och bykte några maskiner. Det tog 2 timmar innan jag var klar med toaletten. Sovrummet, köket, hallen och vardagsrummet tog ytterligare 3,5 timmar! Fast vi bor i ett litet hus så är det inte så lite att städa. Men nuu kan ingen säga att det är smutsigt här :D
Sen satte jag igång med middagen. Potatis och purjolöksoppa blev det. Gott!
Tänkte ta en joggingtur också, men vädret vill inte riktigt :/
 
Jag fick för mig att ta före och efterbilder i alla rum. Haha!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mam

Jag vet var du fortsätter i morron :-)

2012-08-23 @ 19:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0