Höstens/Vinterns äventyr

Ikväll har jag varit lite duktig. Våra barmarksträningar är slut och vi har inget lag att spela med i vinter så jag har varit ut på 20 minuters jogg + 20 minuter med min träningspass App på mobilen! Funkade riktigt bra.
Det där med att vi inte har lag rör inte mig egentligen. Ni kanske läste för ett tag sen att jag skulle hitta på nåt kul i höst. Det är ju egentligen ingen hemlis längre men för er som inte vet. Hia och jag drar till Gran Canaria i början på Oktober!! Vi har sökt jobb och lägenheter ett tag nu och vi har inte fått tag på nåt dera ännu. Däremot om vi har tur nu så får vi fara och provjobba för Sioux City! Hur grymt skulle inte det vara? De sökte personal till hösten/vintern som lekledare för barnen, typ. Vi ringde dit igår och vi skule höras mera i slutet på veckan. Har vi sån tur att vi får det jobbet så har de lägenhet att hyra ut också. Ah, det ska bli så grymt kul så jag inte kan vänta! När nästa lön kommer, bokar vi flyget!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0