Tisdag 17:e April

Jag har stressat som fan de 2 senaste dagarna. Igår bakade jag 2 schwarzwaldtårtor till kalaset  som Kim och jag hade ikväll. Sen städade vi som tokar. Idag var jag tvungen att sluta lite tidigare för att jag sku hinna hem och fixa lite innan jag måste vara på KlippUpp för att bli ljusare i huvvet. Var väl där i närmare 2 ½ timme. Sen till byggvaruhuset och byta ut vår torkvinda (som gick av i helgen!!), sen och fixa Kims födelsedagspresent som var en ny datastol. Sparhallen stolen han hade tidigare var ju bara skit ;p Tror han uppskattade sin present :) Sen hem och börja baka cupcakes, städa, städa, stressa och städa. Vi åkte iväg till Arnies och käkade varsin burgare när det var 2 timmar tills gästerna sku komma, och inhandlade det sista till kalaset. Hem och laga frosting till cupcakesen och stressa lite till. Sen kunde alla komma :) Och vi var nära vårt rekord med folk inne hos oss på samma gång. Rekordet är 19. (Då bor vi i ett liiitet hus) Vi fick massa fina saker av allihop och nu är man helt slut.
Irish gulle har uppsvullen tass och haltar :( Är det inte bättre imorgon måte jag ringa veterinär..
Jo, och sen har ju jag o Kim varit tillsammans 2 ½ år idag också. Håhå ;)


 

In progress

 

 

Vårt fina gudbarn :))

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0