Lördag 21:a April

Igår kväll fick Kim och jag besök av Lina, Anton, Erre, Hia och Amanda som var hit och åt tårta! Vi satt här och hade det trevligt nån timme, sen for vi via Amanda sen till Arken. Där var det pensionärsrally. Krylla av äldre folk, så det var väl sådär, men ganska kul hade vi ändå. Alla var nyktra, men dansa gjorde vi som vanligt och åkte hem just innan de stängde. Ikväll får vi se om vi drar dit igen, skulle va nice :)
Idag har Kim, jag, Lina och Erre varit och kollar på "Skrubbsår". Kim och jag var där redan vid 11, och fyy vad kallt det var! Vi åkte hem nån timme och värmde oss och for tillbaka och mötte upp brudarna. Solen började titta fram så det var lite varmare då. Jag sitter nu och funderar på vad jag ska göra fram tills att vi far ut. Hittar förhoppningsvis på nåt kul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

wow vilken snygg brud :-))))))

2012-04-21 @ 20:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0