Lördag

 
Igår när jag slutade jobba efter min sista praktikdag, fick jag massor med presenter av kollegorna! Det kändes lite som jag fyllde år, haha! Jag fick en megafin bukett med tulpaner och inkaliljor, två lila höga krukor som jag tidigare sagt att jag tyckte var så fina, choklad och en superfin lykta med ljus i! Det är tråkigt att inte åka tillbaka dit på Måndag. Då är det återigen dags att gå till skolan.
 
 
Jag fick inte med mig alla presenter igår så jag var och hämtade lyktan och krukorna idag och köpte även några krukor extra, som jag bland annat har planterat orkideer i nu. Sen åkte jag hem med de sakerna och gick sen och handlade mat för veckan. Så efter träningen idag har jag sysselsatt mig med att laga matlådor. Men nu blir det soffan resten av kvällen, och då är det förstås Mello som ska ses på. Och imorgon måste man stiga upp tidigt igen. Sista bortamatchen ska avverkas då vi ska till Karlstad för att möta Färjestad. Efter den matchen återstår 3 hemmamatcher och vinner vi de 4 kvarvarande matcherna är vi klara för Riksserien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0