Sunday mode

 
Det blev inget spel för mig igår. Jag var med på uppvärmningen men kände mig risig. Hela kroppen var blytung och jag var sjukt slö. Så jag valde att inte spela, jag skulle nog ändå inte tillfört något bra kände jag så det var nog lika bra. Jag stod med i båset i första perioden men bytte sen om och ställde mig på läktaren istället. Tjejerna vann iallafall med 3-2 :) 
 Idag har jag haft en sån jäkla skön dag. Sov till halv 11, käkade frukost och tittade på tv en stund. Sen gick jag till Hemköp och postade några brev, och köpte en trisslott, det kunde jag ha skippat förstås men plötsligt händer det säger dom som vet. När jag kom hem blev det en liten stund på soffan igen innan jag tog tag i disken. Det blev ännu en vända på soffan, sen satte jag igång med matlagning till mina lunch- och middagslådor. Idag blev det laxsoppa och kycklinggryta med ris. Under tiden har jag lyssnat på en hel del dansband, det får mig att längta hem lite, men bara så där lagom mycket :) På tal om hem så hade jag sånt jäkla Arken-sug igår på dagen! haha. Det hade inte suttit helt fel kände jag. Nu sitter jag iallafall på soffan igen och tar ett glas vitt som blev över från laxsoppan. Jag ska nog försöka städa och dammsuga lite innan dagen är slut men det är ingen panik än känner jag. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0