Praktik

 
I måndags började min praktik hos Blomsterhallen på Wieselgrensplatsen. Som med allt nytt var jag rätt nervös första dagen, men det släppte nästan direkt jag kom in i butiken. Alla som jag jobbar med är hur härliga som helst och låter mig göra väldigt mycket. Jag står aldrig sysslolös utan dom hittar alltid på saker jag kan göra. Jag har fått göra en del beställningar, både vanliga buketter och lösbundna begravningsbuketter. Jag har börjat lite smått att ta betalt också. Det är verkligen jätteroligt så jag blir mer och mer säker på att jag hittat rätt yrke för mig!
 
 
En av begravningsbuketterna jag gjort
 
 
En kondoleansbukett som vi har med oss på resan upp till Umeå. Som ska lämnas över till Björklöven
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0