Alla hjärtans dag bukett

 

 
Idag har vi lärt oss göra reden, alltså den kransen som är runt om buketten. Min är pyntad med lite texasgräs :) Sen fick vi gå lös på blommorna och göra våra buketter. Och när det e fredag betyder det ju att man får ta hem  sin bukett! Det var riktigt roligt att göra dessa idag :)
Efter skolan tog jag mig hem och mötte sen upp Mysan i Nordstan. Jag kände att det var på tiden att ett par nya jeans får flytta in hos mig så vi gick till JC och fixade det problemet. Sen gick vi runt och strosa i några butiker och tog en fika innan vi åkte hemåt. Jag gick raka vägen till Hemköp för veckohandling och har nu lagat nästa veckas matlådor. Imorgon är jag borta största delen av dagen då det är borta match i Halmstad med div2, och på söndag är det borta match i Linköping med div1. Sista seriematchen är det och tar vi minst 2 poäng vinner vi hela serien! Vi är ju sen ett tag tillbaka redan klara för kval men att vinna serien skulle ju förstås vara grädde på moset.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0