Sommaren 2016

 
Augusti är här och så även lite livstecken från mig. Jag har varit hemma på Åland och jobbat med mamma på mfood och bara njutit av att vara hemma på ön. Jag har inte känt behov av att uppdatera bloggen medan jag varit hemma med nu lär det komma lite inlägg igen när skolan dragit igång igen. Jag går alltså påbyggnad nu och gör det på heltid, så jag är helt färdig med utbildningen i mitten av Januari!
 Sommaren har gått väldigt snabbt känns det som, men skolan började ju rätt tidigt också. Men ändå har jag hunnit göra en hel del trevliga saker under de två månaderna jag var hemma.
 
 
Jag har för första gången spelat korpfotboll, och gjort det med det nystartade coola laget Beercelona. Det har verkligen gått över förväntan, och ikväll spelar brudarna bronsmatch! Heja er, Beeeercelonaaaa!
 
 
Hia har ju gått och blivit makeup artist och då måste man självklart ha henne att visa sina färdigheter
 
 
Jag har firat midsommar hemma på vår gräsmatta
 
 
Det har varit massor med kattunge-gos!
 
 
Hängt en del med Fanny, men ändå lite för lite :(
 
 
Sola och bada i bovik är ett måste på sommaren
 
 
Nicolina kom till Åland och hälsade på under hela rockoff veckan :D
 
 
Freddy Kalas!
 
 
Jag avslutade sommaren med att göra brudbukett, corsage, hårblommor och hårkransar till Katjas och Simons bröllop. Stort grattis till er! Jag är så tacksam för att jag fick äran att göra det! Bättre bild på buketten kommer att komma i nåt senare inlägg. Jag och Patricia hjälpte också till med att ställa iordning lite till bröllopsfesten och vara där och hjälpa till under kvällen.
 
Men nu är hösten här (känns det som i Göteborg iallalfall...) så nu kommer det komma en hel del blombilder igen ;) Imorgon ska jag åka hem över helgen, för det finns lite kvar av sommaren där som jag måste ta vara på.
Jag har föresten valt att inte spela nån hockey i vinter. Jag satsar på skolan nu istället. Så nu kan jag slänga mig på soffan efter skolan bäst jag vill! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0