Tillbaka i Gbg

 
Den här veckan har vi börjat med bröllop i skolan. Så spännande! Så hittills har jag hunnit göra tre stycken brudbuketter. I tisdags fokuserade vi på buketten och i onsdags testade vi att pynta även handtagen. I onsdags var det även öppet hus i skolan så då började vi först 12 och var i skolan til 18.
 
 
 
 
I torsdags och fredags hade vi exponering. Men i onsdags hade jag sån huvudvärk så jag var bara med på typ halva teorin innan jag åkte hem. Så jag missade vad de andra började med i ett grupparbete nere hos Vikholm form. Men jag hakade på en grupp sen i fredags när jag var tillbaka. Jag och Susanne fick även ett uppdrag att gå och köpa ett träd att plantera och exponera upp på en vagn som dom kan ha på utsidan av butiken. Det blev ett fint Kumquat träd!
 
 
 
Jag har hängt en hel del med Mysan den här veckan då hon haft Leo hemma på Åland ännu. Så i torsdags lagade vi en laxpasta till middag. Så jäkla mumsigt! Och igår frossade vi i räkor och tittade sen på Let's Dance. Jag tittade även på match 7 mellan Modo och Leksand som slutade så som det absolut inte fick göra. Hej Allsvenskan... 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0