Dagarna som gått

 
I helgen som var spelade jag mina första matcher i GHC tröjan. Vi mötte Hvidovre och förlorade tyvärr båda matcherna, 2-3 på lördagen och 0-3 på söndagen. Om jag ser till min egen insats så gick det helt okej, aningen bättre än jag hade trott iallafall. Jag måste få hjärnan att connecta med kroppen snabbare än det gör nu. Det går lite snabbare än jag varit van vid, Hehe. Eller ja, det är ju inte bara det som måste bli bättre, det är ju en hel del mer, men jag har tydligen fått upp farten lite enligt tränarna så det är ju bra :P
Mamma o pappa var ju som sagt hit i Lördags också! trots att det blev en kort och lite stressig visit var det underbart att få träffa dom lite <3 Det gav mig lite kraft inför helgen. Efter matchen på lördagen åkte vi till Jannes jobb där vi hade lite tävlingar/lekar och sen övernattade vi där. Nattsömnen blev inte den bästa på smala knarrande madrasser men det var en kul kväll/natt :) 
I måndags skickade jag iväg en ansökan till floristutbildningen som börjar i Januari! *håller tummarna*, och idag har jag bokat hemresa för nästa vecka! :D Så jag kan ta itu med lite viktigheter som studielån och studiestöd och sånt. Det ska bli skönt att komma hem på en visit så nu längtar jag till nästa vecka.
 
 
 
Vi hade fotografering i måndags. Det ser lite ut som man har kycklingben i Salming byxorna.
 
 
Denna lilla byrå skruvade jag ihop efter Ikea besöket med mina föräldrar. Nu bor jag inte i resväskan längre iallafall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0