Gångna och kommande dagar

 
Sen jag skrev sist så har vi spelat 2 matcher. Förra Lördagen mötte vi Karlskrona där vi vann med 5-3. Vi spelade absolut inte det bästa vi kunde men det räckte till vinst. Jag spelade i princip 2 perioder, för i sista hade vi väldigt många utvisningar så när vi hade boxplay satt jag på bänken. Men det var skoj att spela första seriematchen och nu var serien igång! I Onsdags var det återigen dags för match då Hovås var på besök. Det blev en lättare historia där vi vann med 11-1, och jag lyckades göra mitt första mål (Y) Jag var inte helt nöjd med min prestation i början av matchen. Men det kan bero mycket på att jag var dum nog att kolla min mail precis innan matchen där jag läste att jag inte fick jobbet på Jakobsdals. Jag försökte så gott jag kunde att inte tänka på det men ibland blev jag distraherad av det. Ju längre matchen gick så kunde jag lägga tankarna åt sidan.
 Igår kväll var vi ett gäng från laget till Halloween på Liseberg. Det var lite mysigt, kallt dock så jag åkte ingenting utan nöjde mig med att titta på utklädda personer som förökte skrämma folk. Det ska bli skoj när mamma o pappa kommer hit i December, för då tänker jag ta med dom till Jul på Liseberg. Det lär ju va super mysigt.
 Annars har jag inte gjort så mycket förutom att titta igenom alla säsonger av White Collar. Jag började titta mest för att Matt Bomer är så jävla snygg men serien är ju riktigt bra! Och så har jag gjort 2 halloween pumpor som min hyresvärd betällde. Nice att hon drar av på min hyra för jobbet. hehe.
 Ikväll har jag inget på schemat så det blir väl att kika på idol och nån serie möjligtvis. Imorgon har vi träning och sen på Söndag är det dags för borta match mot Linköping. Jag har föresten varit på jakt efter en kylväska till borta matcherna men mitt letande har inte gått bra, tills idag! Jag tog mig till biltema där jag äntligen fann en kylväska och några kylklampar. Redo för Söndag!
 På Måndag morgon sätter jag mig på tåget igen. Nu ska jag hem och fixa lån till utbildningen. Och beställa ett nytt pass.. Så jag planerar att åka tillbaka hit på torsdag igen, så att jag hinner med träning på torsdag kväll innan vi på fredag åker till Köpenhamn för match mot Hvidovre och även Danska landslaget! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0