Fram och tillbaka

 
Igår kom jag tillbaka till Göteborg efter några dagar hemma på Åland. Det var lite för kort visit tycker jag men jag kommer att åka tillbaka om 2 veckor igen och då kommer jag vara hemma över helgen! 
 Jag gör inte annat än att åka fram och tillbaka nu känner jag, haha. Förra söndagen var vi ju till Linköping och spelade. Jag har väl inte ens skrivit om matchen men vi vann med 7-2. I första perioden gick det riktigt bra för mig och min femma, och jag tyckte det var den roligaste matchen jag spelat hittills. Resten av matchen gick helt okej den med men vi fick spela flera byten mot Linköpings "riksserie femma" så då var det betydligt svårare förstås.
 Den dagen satt vi 6 timmar i buss, och i Måndags när jag åkte hem blev förstås en lång dag på tåg, buss och båt.
Igår kom jag ju då tillbaka hit och idag om någon timme sätter vi oss i bil och åker kanske 4 timmar ner till Danmark. Där spelar vi match imorgon mot Hvidovre och på söndag mot Danska landslaget. Det kommer nog bli en riktigt trevlig helg detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0