Förlust & Vinst

 
Matchen med div2 mot Vårgårda i fredags blev en jämn historia men som tyvärr slutade med en 3-2 förlust. Evelina och Nico gjorde våra två mål och vår kedja hade bud på ännu fler mål men det ville sig inte. Vi gjorde även ett 3-3 mål men som domaren inte tyckte att skulle godkännas för att någon stått i målgården. En bitter förlust kan man säga. Men igår blev det iallafall en vinst mot Hovås med 9-1, trots att vi verkligen inte spelade bra i stora delar av matchen. 3 poäng är 3 poäng. Jag såg att mina brudar hemma på ön tagit 6 poäng den här helgen. You go girls, fortsätt ånga på, det här är er säsong! Jag hejar på er här bortifrån.
Idag har jag haft så sjukt ont i axlarna. Det var en riktig pina att åka buss och stå och hålla i sig, eller ja, att försöka klä på sig var ju inte så kul det heller. Imorgon måste jag ta reda på vad det är och om jag kommer bli tvungen att vila.
Jag har varit sjukt avis på alla som firat och haft en mysig lillajul den här helgen, jag får vänta 21 dagar till innan jag är hemma och får känna på julstämingen. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0