SVT Sport

 
Titta mamma jag är med på tv! Skämt åsido, haha. Igår var SVT Sport i Angered Arena och gjorde ett riktigt bra reportage ( "Integration i dess rätta mening" ) där jag råkar synas i förbifarten. Igår var även Pixbos elit innebandydamer på besök hos oss och testade på att träna/spela ishockey med oss! Eftersom jag inte tränar på is denna vecka pga mina axlar så lånade jag istället ut min utrustning till en av tjejerna. Det är inte alla dagar man får hjälpa folk klä på sig utrustningar och knyta skrinskor. haha. Jag tyckte det var en riktigt rolig grej och innebandy gänget verkade också tycka det var skoj. Nästa gång är det vi som ska möta dom i innebandy!
 
 
 
 
 
Idag har axlarna känts sämre igen så jag stannar hemma helt och hållet från ishallen ikväll. Trots att jag inte kunnat vara med på isen har jag varit med på fysen så gott jag kunnat. Imorgon planerar jag att vara på med skriskoteknik iallafall.
Jag har lyckats sälja min soffa som stått hemma hos mamma o pappa sen Augusti. Och kanske även tv-hyllan kan flytta därifrån. Det är perfekt så jag kan köpa mig lite mindre smidigare möbler sen i Januari till mitt nya hem. Jag har även börjat plocka om i mina flyttlådor här i rummet så att allting är redo för flytt sen. Nu ska jag sortera vad jag behöver ha med mig hem över julen och vad jag kan lämna kvar så länge.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0