God jul Göteborg

 
Nu sitter vi på tåget på väg mot Stockholm! Snart Åland, snart.
Mamma och pappa kom till mig i fredags kväll runt 21 tiden. Då tog vi packningen till hotellet där vi allihop skulle bo under helgen. Sen åkte vi till Burgersson och käkade burgare innan vi drog tillbaka till hotellet och sov. I går började vi dagen med att åka och hämta mina hockeygrejer från Nina som jag inte orkade släpa på i fredagskväll, lämnade dom på hotellet och gick över till Nordstan där vi kikade i lite butiker. För mycket folk säger jag bara! Tacka vet jag Maxinge ;) Efter någon timme åkte vi till Feskekörka och åt lite lunch. Det blev räkor för hela slanten! Mumma. Sen var vi också till Liseberg förstås, men där var vi inte länge. Det var ju dötrist väder så vi vandrade igenom där och kikade lite sen drog vi tillbaka till hotellet och vilade oss inför kvällens middag.
Vid 19 mötte vi upp Janne vid Brunnsparken som guidade oss till Ölrepubliken där vi drack nån öl och satt och snacka. Det var riktigt trevligt. Sen var det dags för middag på Puta Madre, sjukt fränt ställe! Restaurangen är en hyllning till den mexikanska bordellmamman. Efter vi ätit och druckit några goda drinkar var det skönt att komma tillbaka till hotellet igen. 
Det blev en kort, men trevlig vistelse för mina föräldrar men i början av Januari när det är dags för min flytt så får dom komma med igen. Då kanske vi hinner med en SHL match också!
God jul och gott nytt år Göteborg!
 
Feskekörka
 
Lunchen!
 
Mamsi & Papsi 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0