On Our Way

 
Nu sitter mamma och jag på ett litet, litet hotellrum i Stockholm precis vid Cityterminalen. Det har varit en lång dag som startade med väckning 05:40 imorse. Anledningen till den tidiga väcknigen var att vi skulle till Skärplinge och spela match med laget idag. Matchen gick väl inte som vi hade velat. Förlust 12-2, men men, sånt händer. Fram till deras 9:onde mål hade jag humöret uppe men sen blev jag irriterad. På mig själv då, som trots bra lägen inte lyckas sätta dit puckarna. Men det är bara att glömma just nu.
Imorgon lyfter planet till Madeira som jag bjuder mamma på :) Så vi ska bara njuta en vecka och slippa snön och kylan. Heelt okej! Jag ska försöka uppdetera bloggen lite när vi är där. Kan inte lova något ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0