Träningsmatch

 
Eftersom våra matcher som vi skulle ha spelat i helgen blev inställda så spelade vi en träningsmatch ikväll istället, mot B-pojkarna. Det började ju bra men sen rann det iväg till 13-2 (tror ja)! Nå men det var endast den andra matchen vi har spelat den här säsongen med ett rätt nybyggt lag dessutom, så det är sånt som händer. Jag hade lyckats stiga på något så mina skrinskor var jävligt ovassa. Kunde inte svänga höger för då for jag ikull, duktigt jobbigt att inte kunna lita på grillorna. Men jag får trösta mig själv med att jag inte var inne på ett enda baklängesmål och var inne på båda våra framåt, det första lyckades jag sätta dit och Emma fixade det andra.
Mera träningsmatcher säger jag! När det är så jävla långt emellan våra matcher i serien!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mickis

Åååh är så avundsjuk! Känns som om det var hundra år sen jag stod på isen! Saknar er, och hoppas allt går bra (förväntar mig uppdatering om det i bloggen ;) !! Kram

Svar: Jamen gissa om vi saknar dig! Någon gång kanske vi får spela ihop igen! Jag ska försöka uppdatera under säsongen :) kram!
Therese

2013-10-28 @ 19:59:19
URL: http://lillymikaela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0