Måndaaag

 
Idag var jag och slingade håret så det blev lite fräscht igen. Gillar´t. Sen var jag och tog passfoton. Ser lika sur ut på de nya som de gamla.. att det ska va så svårt att sitta framför en kamera!
Mamma och jag tog en sväng ut till Godby och handlade idag för man måste ju hänga med här på Åland, klart man måste se hur det ser ut där efter ombyggnaden liksom. Kändes nytt och fräscht, jäkligt luftigt och bra med rum. Klar förbättring! Till middag slängde vi ihop en skinkgratäng som blev jätte mumsig. Nu ligger jag i mitt rum och funderar på vad man ska hitta på ikväll. När mina vänner inte ids svara på mina mess! haha.
 
Inte ens Bosse ville va med mig, undrar varför ;)
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHA TESSI<3

Svar: hehe.. :D
Therese

2013-05-20 @ 16:54:09
URL: http://amandavalkonens.blogspot.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0