Ny vecka

 
Som ni kanske förstod så hade jag en lite dålig dag i lördags. Den blev iallafall bättre efter att jag for till Hia och såg på mello. 11 ringde Jesper och fråga om jag sku komma med till Arken. Det tackar jag ju inte nej till. Så brorsan och jag drog dit vid halv 1. Och som vanligt blir man på bra humör när man kommer dit (Y) 
Igår var en slö dag. Jag åkte med Hia hem till Mysan där Lina var också. Vi var och hälsa på Hias häst ute i kylan. Sen åkte mysan och jag iväg och handla lite innan jag blev bjuden på middag som Leo lagat. 
Imorse var jag och plocka upp bröd mellan 08-09. Det gick som en dans! Nu är jag trött och ligger och myser i sängen. Det var meningen att jag sku ha varit barnvakt åt Nea idag men både David och Maria var hemma idag så det får bli en annan dag :)
 
 
Hias häst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0