Hej Kino

 
Jag mår prima idag efter utgången igår. Skönt att inte va bakis för en gångs skull (Y) Vi börja kvällen hemma hos Mysan med tacos och lite sällskapsspel. Klockan var nog närmre halv 1 när vi gick iväg till Arken. Där var det dött.. Shit vad slött det var (älskade arken :( ) så vi gick till Kino, där var det inte dött. Haha jävlar vad folk det var! Jag har blåsor på mina fötter som vi dansa igår. Härliga tider. Vi hade skit kul verkligen. Äntligen en utgång med tjejerna :)
Sen hade jag en snäll bror som kom och skjutsa hem mig, var väl hemma halv 5? Kanske.
Idag finns inga planer i schemat förutom att jag tänkte släpa mig till islandia på träning ikväll när jag lyckades så bra med att slippa krappula.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0