Måndag

 
Idag var första dagen på nya jobbet för mig. Allting gick bra och det är skönt gäng som jobbar där så den här sommaren blir nog riktigt bra. Jag var klar runt halv 12 och då passade jag på att fara och hälsa på Maria och Nea när jag ändå var i närheten. Så fick jag äntligen träffa lillkissen också! :) Lite senare åkte jag tillbaka till s-market och blev instruerad i hur ostplocket fungerar, så jag får lite annat att sköta än brödet.
Annars har jag varit trött idag så efter maten blev jag på soffan i någon timme innan Lillan o Klicken vandrar in och väcker mig. Mamma o pappa var inte hemma men kom hem efter en stund med bullar så det blev en kvällsfika. Sen hjälpte jag mamma plantera lite blommor i rosenrabatten i regnet.
 
 
Knäppis :)
 
 
Mitt sällskap sitter i fönstret och kikar
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0