Bra helg

 
Bra helg som vanligt. Middag på Dinos igår med Mysan, Hia och Jonas. Vi slog på stort och åt 3 rätters och drack en flaska vin. Efteråt for vi hem till Jonas före vi for till Arken. Det verkar redan ha sökt sig en del turister hit till ön. De senaste veckorna har det varit rätt mycket svenskar ute. Betyder att sommaren närmar sig kanske. Wihu. Mysan och jag var inte till stängning utan vid 3 lämna vi Hia och Jonas och gick till Chili.
Idag var det tuungt att vakna. Hade ingen lust alls men vid 12 kom jag mig upp. Sen gick jag ut och fixa i växthuset några timmar. Fick bort alla rutor som var trasiga nu. Och någon dag skulle Sune komma och sätta i nya. Efter florrmiddag på Diablo satt jag mig på cykeln och tog en runda runt Björsby trots att halsen har värkt hela dan.
Nu kan jag säga att mina säng är suuper skön!
 
 
 
 
 
Köpte en ny tröja igår som är så jävla skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0