Back To Reality

 
Sista lediga dagen! Imorgon är det tillbaks till allvaret. Den här påsken har varit absolut godkänd. Bäst har varit att alla tjejer har varit hemma samtidigt. I Fredags var vi hemma hos mig en stund sen åkte jag, Hia o Amanda till Arken. På Lördan var vi hemma hos Mysan som bjöd oss på Flygande Jacob. Vi hade lite påskshotsjakt och hade skit trevligt. Sen drog hela högen till Arken. Nä det var helt enkelt en jävligt bra helg. Det kunde blivit 3 kvällar i rad men efter middag på Park igår så blev jag i sägen hela kvällen. Låg och såg på film till typ halv 3 i natt.
Det fina vädret fortsätter och jag har inte ens varit ut idag. Shame on me. Funderar dock på att fara ut och cykla, men då ska jag ta mig från sängen också :)
Imorgon är det hockeyavslutning, inte för att det blivit nån hockey för mig i vinter men, jag ska va med och spela lite mixturnering. Kommer säkert gå på skit. Haha. Återstår att se.
Förövrigt så blir det ju lite kortare skolvecka igen och snart är det helg igen. Den helgen kommer bjuda på final i innebandyn, min födelsedag och Lagfest. Så låt den korta veckan gå snabbt nu :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0