Torsdag 6:e September

Jag åkte och köpte syltmunkar idag och for sen hem till farfar och åt munk med han och pratade om en massa. Det var trevligt. Fick en konstig känsla när jag åkte därifrån dock. Det slår mig emellanåt att han faktiskt bor där helt ensam, utan farmor. Men han verkar ha det bra, det är det viktigaste.
Vi prata lite om farmors vävstol som hon har i källaren. Där finns en påbörjad duk sen några år tillbaka. Jag skulle vilja lära mig att väva så man skulle kunna göra klart den..
 
Jag fick just ett mess från MKAB att min dator är klar och imorgon ska jag hämta den. Passligt till helgen. Fy vad skönt att få tillbaka den, och hoppeligen snabb som blixten ;)
Ikväll ska Mysan och jag släpa oss till Mariebad och simma lite. Vi tänkte dra på oss våra våtdräkter och blommiga badmössor. Det skulle ni allt vilja se! Heeeeeey Sexy Lady!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0