Torsdag 20:e September

 
Idag var jag ledig och det var ganska sköt för jag har blivit lite förkyld. Jag tänkte ta det bara lugnt och ligga på soffan men jag fick för tråkigt så jag for via Mysan och vi gick sen till ZicZac. Jag ville köpa ett par shorts, men de fanns inte i min storlek :( Det blev en fin topp istället!
12 dagar kvar till Gran Canaria, kan inte riktigt fatta. Jag har förklarat för Kim idag att han måste spara pengar varje månad nu så han kan komma ner och hälsa på sen. Hoppas han och våra vänner faktiskt tar sig tid och kommer till oss. Jag längtar till det jag :)
Imorgon ska jag och Mysan sälja glass på Boda gård, och senare ska vi ett gäng runt på öppna gårdar som slutar med jacuzzi låter det som. Blir nog bra det!
 
 
 
Och ja, min meny har hoppat ner och jag är för okunnig för att få den på rätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0