Söndag 2:a September

September? Höst då med andra ord.. Exakt 1 månad tills man åker bort och slipper resten av hösten och vintern. Det blir mycket snack om resan hela tiden men det ska ju bli så kul att få uppleva nya grejer. Flytta från en ö till en annan. Hia och jag håller på med en ny blogg som man kan läsa och hänga med i vad vi kommer att hitta på. Så fort vi fått den klar och så som vi vill ha den får ni börja läsa!
 
I helgen då. I går hade vi en super rolig och mysig kräftskiva på 5 pers, Jag, Kim, Mysan, Leo o Hia. Gangnam style! Sen åkte vi in till Arken. Dit har jag inte varit sen rockoff tror ja. Har absolut inte haft nån lust att åka ut men igår hade vi jäkligt kul. Lite mycket folk kan jag tycka... Man såg folk man kände men fick typ aldrig chans att snacka med dem. Man försvann i folkmassan. Åkte med Hia både dit och hem i allafall så jag var hemma typ kvart i 4.
 
 
Imorse sov vi ganska länge, sen knåpa jag ihop ett kuvert av rosa glitterpapper som Celine skulle få sina födelsedagspengar i. Så vi har varit till Grelsby på kalas idag. Kim har jobbat, jag har varit till Hia en stund, och nu har vi just ätit wienerschnitzel till middag.
I Fredagags förde jag min dator på omformatering så nu skriver jag på Kims dator. Skulle få tillbaka den i mitten på nästa vecka trodde dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0