Torsdag 3:e Maj

Här var det oaktivt. Jag är dålig på att ta mig tid till att sätta mig ner och skriva, men nu kommer en lite sammanfattning av den senaste veckan.

I Lördags var jag (som tidigare skrivet) till Mysan och grillade med fina tjejer och sen for vi till Akren, Tidigt! Tur var det för när vi hade tagit stämpel gick vi till Havtorn en stund innan vi gick tillbaka till Arken vid 12. Kön var enorm! Vi med våra stämplar kunde traska förbi heela kön och smita in längst fram. Man hörde nån svensk brud "hoppas faan inte dom där tänker gå före!!" haha. SYND. Man får inte va dum.
Arken var proppfullt! Alldeles för fullt nästan, det var svårt att röra sig nånstans. Men i rätt sällskap så hade jag kul i allafall! Vi var mitt inne i smeten på dansgolvet och försökte dansa med en massa sliskiga svenskar som tog en på arslet typ hela tiden.
Brandlarmet gick vid halv 3 tiden, men det visade sig vara falskt alarm så vi fick stanna kvar inne. Åkte sen hem med min bror när det hade stängt.

Jobbade i Måndags och hade en helt bra valborg här hemma. Gud jag tror det var längesen jag var så full, med risk för att låta som en fjortis, haha men fyfan hur jag betedde mig! Och som det såg ut här på morgonen! blä.. Det fanns inte ett enda rent glas i skåpet. Kim var ut på krog, det duger aldrig ti fara ut när jag vill att han ska med, men när jag inte har tänkt åka, då kan han nog fara. Han hade Ansku och Boman hit på "efterfest" förstod att det inte var så mycket till fest. Vid 2 på Tisdan skjutsade vi hem Boman och åkte och hämta Ansku så for vi och käka kebab. Åkte sen hem och Ansku tog hem Henris bil. Åkte sen och åt middag till mamma o pappa och sen somnade vi runt 7! Slitet.

Igår kväll var Kim och jag in till stan och åkte inlines. Det var skönt att röra liite på sig ;) Tänkte ta en runda idag också men jag har städat lite för ikväll kommer mamma, pappa o Jeppe hit på middag. Jag tänker bjuda på lasagne med kantareller och 3 sorters ostar. Hoppas det blir så gott som det låter. Nu tänker jag ta en battery och vila en stund på soffan innan jag ska börja med maten!

Imorgon börjar Hockey VM!!! Go Finland ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0