Torsdag 17:e Maj

Middagen hos mamma o pappa igår var jätte trevlig och super god mat hade mamma lagat. Jag beundrar henne :) Det var fint att sitta och prata med släkten om vad som hänt och vad som kommer att hända. Jag höll mig själv lugn när jag såg hur bra pappa, Mia och för att inte tala om farfar, tog allting. Hur lugna och sansade de var. De vet att hon har det bra nu, farmor. Kim och jag tog taxi hem vid halv 2 i allafall.
Idag har mamma och jag gått och letat efter Bosse :( Som varit borta i 3 dagar nu. Hoppas han bara har hittat nåt intressant och att det inte har hänt han nåt, gubben. Pappa och Klicken började med grunden till mitt växthus, tack ska ni ha ni är guld.

 

 

Finis, var är du? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0