Måndag 14:e Maj

Det är jobbigt nu.. Farmor har legat på sjukhus i flera veckor och man bara går och väntar på att hon ska få sluta lida. Så jävla jobbigt att se nån som alltid har funnits där, vara så dålig. Jag har bara varit 1 gång och hälsat på, det var när hon ännu gick att prata med. Jag tror inte jag skulle klara att fara dit som läget är nu. Jag skulle inte göra annat än gråta. Fast endå vill jag fara, innan det blir för sent. Till på köpet har en ganska nära bekant precis gått bort. Allt på en gång :'( Jag orkar inte.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Far om du orkar, det känns bra att vara där även fast man inte kan göra nåt :(

2012-05-14 @ 18:15:00
Postat av: Hia

<3

2012-05-14 @ 20:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0