Torsdag 22:a Mars

Jag plockade fram solstolen idag, och satte mig på altanen med en ny H&M katalog (Jag som får kläder därifrån vilken dag som helst! Jag kommer måsta beställa från den här också, det fanns ju så mycket fina sommarkläder!), en battery och ett mignon ägg, mumma. Det är sjukt vad skönt det är. Vi har 14,6 grader varmt på baksidan i skuggan! W o n d e r f u l.
Ikväll bjuder mamma på mat, vi ska äta grillat! Ger det ännu mer vårkänslor eller? Före det ska jag in via Citylivs en sväng sen via jobb och hämta Tommys smörgåstårta som han ska bjuda på ikväll, för han fyller 20 år! :) GRATTIS!
Veckan har gått rätt snabbt, Fredag imorgon redan och det betyder "The Mash Up" på Kino! Ska bli kul att se mina fina vänner som ska gå modevisning. Måste hitta nåt fint att ha på mig.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0