Onsdag 28:e Mars

Konstigt vad det kan va skillnad från dag till dag. Igår var jag så slut så jag inte orkade göra ett skit. Jag satt ensam hemma på soffan heeela dan, och fick verkligen INGET gjort. Och idag har jag äntligen fått diskbänken uppredd och sprungit med sopor och kompost. Jag har till och med lite jackor i bykmaskinen och har redit upp i våra byråer. Slängt en del och tvättar upp vissa saker. Och jag har inte ens varit nära att lägga mig på soffan. Ganska skönt när dagarna är så istället för att man inte orkar eller har lust med nånting alls. Jag var in via Cityläkarna på företagshälsovård igår också, och i princip alla mina värden från blodprovet var jätte bra. Men jag ska in igen nästa Torsdag för mera prover och så får man väl se om det säger nåt om varför jag är så trött!
Mamma var med mig och köpte en ny torkvinda (såndär man hänger kläder på tork utomhus) då den gamla var helt sönder så vi slängde den. Härliga tider när man kan torka tvätten ute för det luktar ju så sjukt gott när man tar in det. Nu tror jag att jag ska måla lite påskägg! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0