Måndag 12:e Mars

Sjukt skönt när det är 6 grader varmt ute redan när man åker på jobb halv 6! Underbaaart.
Mamma hade ont i sin axel idag :'( så jag lagade salladerna som hon brukar göra och körde även ut varorna. Hade inte firmabilen utan pappas skåpbil, och jag höll på fick damp när jag satan inte skulle få i backen! hahaa. Stod säkert 3 minuter bak vid sparhallen och försökte få i backen utan resultat. Nå efter jobbet tänkte jag att det skulle va perfekt att tvätta fönster idag. Började med lite byke sen blev jag på soffan, och så blev jag trött...... la mig i sängen och sov 13:30-16:00. Fick middag uppe hos Lillan o Klicken och drog sen iväg på Spinning. Det var det tyngsta spinningpasset jag varit på men o, så skönt nu efteråt. Ska försöka bli bättre på att fara till Avancia. Nu kommer 2:a kvartsfinalen mellan Modo o Skellefteå, hejdå!

weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0