Lördag 31:a Mars

Gårdagskvällen var riktigt lyckad. Åm i Träsket var något som man borde göra oftare. A-lag, A-pojkar och A-flickor delades in i 6 lag och spelade matcher mot varandra på halvplan. Mitt lag kom sist men jag är inte bitter ;) Efteråt duscha och fixa vi oss för middag på Texas Longhorn med ett härligt gäng. Sen tog Mickis min bil och skjutsade oss vidare till Henri och Ansku där vi var nån timme innan vi for iväg till Kino. Kino var däremot rätt slött men helt bra kväll ändå. Kim skröt om att hans lag vann i Träsket och bjöd på Champagne på Kino! haha. Kim och jag var och käka lite innan vi gick till Select och köpte Cola och chips och sen tog taxi hem.

Idag kom Ansku och Henri hit med min bil som Mickis lämnade vid Islandia igår kväll, och kebab till middag! Resten av kvällen blir nog lugn här på soffan med att glo på hockey, äta godis och dricka cola! Medan Henri är och spelar nattcupen i volleyboll.








Helan & Halvan!








Kim låna örhänge av Ansku

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0