Torsdag 28:e Juni

Sitter här med on mugg finrexin. Jag känner mig aningen bättre idag. Har städat lite och bykt 2 maskiner tvätt. Har till och med middagen i ugnen så det är bara att värma när vi ska äta sen. HIV har match ikväll så jag får ta och släpa mig dit för att hejja på min man. (och de andra i laget förstås ;)). Mamma tyckte jag skulle va hemma imorgon med och riktigt vila upp mig. Inte så lätt när man blir så rastlös att jag inte kan ligga ner. Till och med städa blir ju roligt.
Var via mitt land när jag gick till växthuset idag. Det kryllar av jordgubbar under fiberduken :) Och jag åt den första gubben därifrån. Såå god, fast jag har dåligt smaksinne nu. De i växthuset är sura men den här var super god! Längtar tills alla börjar bli röda!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0