Söndag 3:e Juni

I Fredags åkte jag till Mysan och gratta henne en snabbis för sen skulle hon iväg på middag :( Hann inte äta tårta heller :D Åkte sen ut till Amanda i Saltvik med Martha, Lina och Erre. Där åt vi massa mat och stod först i kön till efterrättsbordet! Vi var något mätta sen. Hia kom dit en stund efter oss också, men hon hade fullt upp att hålla koll på vart Ace tog vägen då han också fick va med och fira Amanda :) Mätta och nöjda åkte vi till stan och jag for till Kim, Leo och Victor som var hemma hos nån av deras kompisar och förfestade för sen åkte vi till Arken. Arken var slött och jag och Kim dela taxi med Victor och var hemma runt 1! Skönt.

 

På Lördagmorgonen hade jag klockan att ringa typ 11 för 1 hade jag tänkt vara vid lusse och se alla glada studenter som springer ut. Men vädret var ju så jävla äckligt så jag och Kim låg lääänge och myste i sägngen istället. Sen åkte vi till Mysan och åt gudomligt god mfood sallad! Haha. Och en liten tårtbit. Erre var också där och hon körde när vi åkte ut till Martha och Lina på studentkalas. Hia och Amanda kom med Hias familj också. Hos Martha åt vi oss mätta på den supergoda maten och efterrätterna (får vi inte glömma ;)). Sen for vi till Lina och åt och drack lite till innan Jag, Hia, Amanda och Mysan åkte till Mysan och förfestade. Åkte till Arken skit tidigt. Typ 10? Hade en super kul krog kväll. Förutom när jag blev deppig för att mina fd klasskamrater tog studenten och inte jag. Men shit the same! Vi dansade som galningar! :D Hia och jag var och åt halv 2, jag höll på dö av hunger! Och eftersom vi var där så tidigt blev man trött tidigare också så jag och Hia var väl hemma 3? Kim kom hem 6. (Säger han).

 

 

Idag har jag varit och hjälp en av världens finaste vänner att flytta. ♥ Och varit och ätit middag hos mamma och pappa. Imorgon är det Måndag och Mysan börjar jobba hos oss på mfood! :D

 

 


Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student)

Vill du vinna ett lyxigt kit värde 900 kr från Australian Bodycare?

Kika då in här: http://mmeeli.se/2012/may/tavling-vinn-ett-lyxkit-fran-australian-bod.html



...eller kanske 500 kr hos Whiteaway? http://mmeeli.se/2012/june/tavling-vinn-500-kr-hos-whiteaway.html

2012-06-06 @ 03:55:55
URL: http://mmeeli.se
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

As fin blogg tjejen! När har du sommarlov? :)

Kolla gärna in mina kategorier helst "jag syr" och "åsikter&tankar" vem vet du kanske gillar min blogg? :)



Har även en tävling om du vill kolla in den.

2012-06-06 @ 12:24:52
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0