Söndag 10:e Juni

Igår åkte vi ett stort gäng till Sea Point och åt middag. Tror jag sammanfattar middagen: Ingen kommentar! Sen gick vi till Arken och dansade till The Refreshments. Iallafall Kim dansade så svetten spruta. Jag träffade någa av mina brudar där + att jag var med Fanny så vi höll oss mera på nedre plan och dansa.
Jag blev presenterad två gånger för två olika personer igår, inte som "Det här är Tessi och hon spelar hockey", utan: "Det här är Ålands bästa hockeytjej" Gillar´t. Kvällen var lyckad :)



Idag sov jag länge igen och gick sen ut i växthuset en stund innan Anton ringde att han o Lina ville ha med oss på picknick. Så fick det bli. Vi åkte och handlade sen åkte vi till Badhusparken. Men det blev kallt som tusan så vi åkte hem till dom en stund innan Kim skjutsade mig till jobbet där jag var till 19:00 typ. Jag har nu just kommit ur duschen och sitter och funderar lite på vad jag ska byka imorgon som jag ska ha till Fredag då vi drar till Stockholm och Summerburst! :D Fan va grymt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0