Midsommar

Jag har haft en bra midsommar. Det har inte hänt så mycket men. Mysan o Leo var här i Fredags. Vi åt god mat och hade det riktigt trevligt. I Lördags var vi hos dem :) Kim åkte hem men jag for med ut på krog en stund, men var hemma rätt tidigt och la mig och sov så skönt. Idag har jag o Mysan jobbat en stund och så mycket mer har inte hänt. Har inte haft lust att blogga för min dator är seeeeg som en.. sten... typ. Måste ha en ny, men för vilka pengar ska jag köpa den!? Utrymmet på datan är tydligen fullt så jag får inte ens in bilder på den... blä.
 
Här hade jag tänkt ladda upp bilder från helgen men det segar som fan så jag skiter i det nu!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0