30.01.12

Idag jobbade jag som vanligt, 6 till typ halv 1. Tommy och Sara kom och provsatt vår soffa som de kanske tänker köpa :) (ena fotöljen har dom redan köpt) Eftersom den är lite onödigt stor och klumpig här hos oss så vill vi ha en annan. Då måste såklart Kim och jag åka och kolla om det fanns nå fina billiga soffor här på Åland.


Just nu är jag nyduschad och fräsch efter att ha varit på HIT igen med Mysan, ååh väntar på träningsvärken ;) Och ätit min supergoda sparrissoppa som jag lagade till middag idag. Mums :) måste spara receptet!
Kim somna på soffan (ovanligt :D) så snart blir det nog sängen för mig med föör imorgon är en ny dag med nya möjligheter. Jobb och hockeyträning står på schemat. Vill ha helg NU så jag får spela match igen, för det finns inget bättre än att spela hockey :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0