28.01.12

Igår kväll var jag och Kim hem till Lina och Anton på förfest, fast vi själva inte for ut. Men riktigt trevligt var det. Jag har alltid lika kul med mina tjejer. :) Sen runt halv 1 (tror jag) skjutsade vi in folk till Kino och drog hem och sov.
Idag var jag via jobbet nån timme så jag inte behöver göra allt imorgon då vi först har match mot serieledarna SHK klockan 10:00 (!!!) och sen ska jag titta på när A-laget spelar, även de mot serieledarna, Gimo.
Nu är Kim hos Jocki och kollar på fotboll och senare ska vi hem till Maria och David och äta tortillas med dem, Jenny och Jonas. Mumma! Förmodligen titta på MODO-Växjö.

Dålig cambild på hur jag såg ut igårkväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0