Torsdag 23 Februari 2012

Lägret är över och jag är hemma! Kom hem typ kvart i 2. Somna runt halv 3..
Såhär har våra dagar sett ut: Vakna, Äta, Stretcha, Skrinna, Stretcha, Äta, Skrinna, Stretcha, Äta, Åka stjärtlapp, Stretcha, Äta, Stretcha, Sova. Hehe, nja inte riktigt men nästan iallafall. Har varit ganska kul, vi har haft 2-3 ispass om dagen. Och haft int i alla muskler man har ungefär :) Vi har spelat 8 matcher och mitt svarta lag vann alla utom 2 som vart lika. Jag gjorde 10 mål på dom 8 matcherna. Känner mig nöjd :) Men gud så skönt att va hemma igen!

Idag ska Kim tydligen jobba kväll så om nån vill hitta på nåt så är det bara att höra av sig. Fast först ska jag och äta till mamma! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0