Lördag 4 Februari 2012

Det tycks inte vilja bli varmare ute.. Vi har svin kallt i huset och det är inge vidare för min hals känner jag. Men Kim eldar nu iallafall. Mysigt.
Ja, idag har vi match mot Iron då. Tagga! Känner att vi kan ta det här. Senast vi spela mot dem hade vi lite otur, när vi märkte att 2 hela utrustningar var kvar på Åland... Nå, det löste sig bra för vi plocka ihop allt extra vi hittade i våra egna korgar, sen fick vi låna resten av motståndarna. Jävligt schysst.
Jag fick spela i samma kedja som Lollo (hennes utrustning var hemma), och det gick för jävla bra. Och jag tror vi fixade 2 av målen. Enligt min åsikt så spelade Lollo bästa matchen på säsongen då. Strongt med tanke på att inte ha sin egen utrustning. Matchen vann vi med 3-1. Överlag var det inte vår bästa match, så spelar vi bättre idag ska vi nog kunna vinna med mer till och med! + Att vi har full trupp idag, inte dåligt. Hoppas vi får mycket publik så kom och kolla! :)

Mamma och Pappa är till Sverige på supporterresa med A-laget idag (pappa kör bussen), så de missar vår match :( Men det är deras förlust ;)
Ska nog ta en kopp tee nu så halsen blir någorlunda på grej.


När det är såhär kallt bor jag i min House Of Hygge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0