Lördag 25 Februari 2012 Kvartsfinal --> SEMIFINAL

Dagens kvartsfinal är spelad och vi vann, med hela 7-1 mot Västerås! Nice. Betyder semifinal mot SHK om 2 helger. Vi började matchen bra, men det stod ändå bara 1-0 efter första perioden. Vi ryckte upp oss ännu lite till och det räckte till överlägsen vinst. Jag spelade mestadels med Amanda och jävlar va bra det gick :) Jag gjorde 3 mål och var assist till båda hennes mål! As nöjd. Alla brudar var super duktiga idag. En extra eloge till Lollo som ännu en gång ställde upp och stod i mål och gjorde en super bra insats men en massa fina räddningar! Det var nog en av de roligaste matcherna jag har spelat den här säsongen, för vi spelade verkligen bra, och spelade på alla spelare :)
Just nu sitter jag i Björsby, för efter matchen åkte vi hem och duscha sen drog vi hit till mamma och pappa och åt super god middag + några lonken ;) Var jäkligt sugen på att gå ut men det verkade inte som det var nån annan som sku ut. Sparar det till Fredag då, för vi borde inte ha nån match nästa helg så då, ÄNTLIGEN, (haha) får jag gå ut och dansa med mina fina vänner igen :)
Har suttit och "pratat" med pappa och klicken ikväll och att jag och Kim funderar på att flytta till Sverige efter sommaren och jobba el. studera. + att jag förstås vill fortsätta spela hockey någonstans. Pappa har lovat att om jag tänker studera så betalar han skolan. hehe. Inget vi har planerat klart, men det låter ganska troligt att vi drar. Bara vi hittar jobb åt kim, lägenhet + skola/jobb åt mig :) Skulle vara så skönt att fara och uppleva annat medans vi är "unga" :D Vi får se hur det blir, måste hitta en skola snarast om jag ska utbilda mig. Mer om det när vi bestämt nå mera.


Kommentarer
Postat av: lollo

aww tack, du spelade bra själv! :)

2012-02-28 @ 18:37:48
URL: http://louiseev.blogg.se/
Postat av: Tessi

Tack :D

2012-02-28 @ 18:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0