Slut på Hockeysäsongen 2011-2012

Ja, då var det slut för i år.. Känns lite weird då man är helt ovetande inför nästa säsong ännu. Kommer man fortsätta spela eller inte? Ja vi får väl se vad som händer. Den här säsongen har iaf varit min 10:e! Och vi kom ända till Semifinal där vi föll mot suveräna SHK. Vet inte vad jag ska tycka om min egen insats detta år. Emellanåt har jag bara velat ta paus, för jag har inte alls haft den motivation jag har haft tidigare år. Beror kanske på att jag inte tycker att jag har förbättrats de senaste åren. Undrar vad som sku hända om man tog paus nåt år, om man skulle få tillbaka nån motivation eller inte.
Tja, på avslutningen idag hade vi mix turnering mellan A-lag, A-pojkar, A-flickor och B-pojkar. Var helt okej, lite tungt när isen aldrig blev spolad men en helt okej avslutning. Fia fick Intressepris och Kamratpris i vårt lag! :) Jag fick nyckelspelar priset, så nåt bra har jag väl gjort. Eller jag vann skytte och poängligan också (18 + 9 på 14 matcher) Jäh, jag vet inte :p Kanske är jag bara en negativ människa ;) Så nu kommer man väl bli en tjockis när det inte är nå mer träningar :D För jag är sämst på att träna själv. Nu måste jag väl sova så man orkar upp på jobb imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0