Lördag 28:e April

När vi kom till Park igår mamma och jag, så tog vi varsin fördrink medas vi väntade på maten. Till förrätt åt vi friterad scampi och drack ett glas vitt vin. Varmrätt blev förstås Kryddoxe. Så underbar den är! Nån efterrätt orkade vi inte med utan gick sen vidare till baren och tog varsin drink. Sen hämta pappa oss vid halv 10.
Påväg hem så ringer Fanny och vill ha skjuts till stan. Hon, Lillan, Klicken och Elli ville in till PARK! haha. Vi kom hem hit och pappa skjutsa in dom + mig igen. Satt där och snacka o hade trevligt. Klicken o Lillan åkte hem tidigt men vi andra satt där nån timme till innan Jesper kom och skjutsa hem oss. Spontan och rolig kväll :)
Idag var jag o Kim upp och väckte Fanny och åkte in till Stan med henne. Jag måste ha ny mascara, för jag upptäckte igår kväll att jag hade kastat den gamla för en vecka sen då den var torr och klumpig. Sen åkte vi och handla lite kött som jag ska grilla hos Mysan ikväll! Men först ska vi upp till Fanny o Patricia vid 3  på kalaaas. Tjoho vilken kväll der här ska bli! :D Måste bestämma vad jag ska ha på mig ikv. Jag vill ha min rosa kavaj men Arken kommer va proppfull och med en kavaj får man nog ganska varmt... Tror nog det blir en klänning faktiskt :)



 

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0