Fredag 27:e April

Så var det äntligen Fredag igen!
Vernissagen igår på museet var jätte bra och Amanda har varit så duktig! Bilderna är så jävla fina, rekommenderar att gå och titta på utställningen. Jag tog med mig mamma dit efter jobbet idag.
Min fredagssyssla just nu är brödbakning! Det är perfekt när man lagat mjöd då det finns massa jäst över. Billigt alternativ är det också.
Ikväll blir det fin middag på Park med mamma ♥ Lite spontant sådär. Vi stod och städa tror jag, på jobbet när hon plötsligt blev sugen på kryddoxe. Så fick det bli! Annars i helgen ska jag va med tjejerna, utgång på Lördag :) Jobbar på Söndag. Inte så mycket planerat så får se vad mera som händer.

Knas Bosse räcker ut tungan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0